maandag 30 januari 2017

Geen angst voor de toekomst

Mijn ESV journaling bijbel is binnen. Dit is mijn eerste pagina. Erg blij met het resultaat! De tekst is voor mij heel speciaal. Dit jaar is een bijzonder jaar vol met nieuwe dingen. Volgende maand begin ik met de opleiding HBO V. Heel spannend voor mij.
Bij alles wat ik doe betrek ik Yeshua, mijn steun, mijn toeverlaat!

Eerst wilde ik helemaal niet meer een studie doen. Ik ben heel tevreden met mijn baan als mbo verpleegkundige op de afdeling neurologie. Ik haal er energie uit en voor mij is het niet echt werken maar een constante uitdaging in mijn vertrouwen in Yeshua. Hij is betrokken in elk detail van mijn leven, ook in mijn "werkleven" Maar telkens kwam het terug in mijn hart en telkens onderzocht ik mijn eigen hart: waarom zou ik dit willen? Wil God dit echt voor mij? Ik ben super tevreden met mijn leven zoals het is. Maar soms komt iets zo vaak terug dat je er iets mee moet. En ik heb besloten dat ik maar gewoon ga wandelen en dat de vruchten van mijn reis in dit nieuwe avontuur zichtbaar zullen zijn als het inderdaad de juiste keus is. Ik vind het reuze spannend! Maar ik weet dat God bij mij is! Hij geeft mij rust en vrede om dit avontuur aan te gaan en ik zet mijn voeten vol vertrouwen op deze weg. Ik ben blij en vol vreugde zonder angst voor de toekomst hoé of het ook allemaal gaat lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten